Komentáře
Týhle cestě by slušela obtížnost 9+... K desetmínusce to má celkem daleko,si myslim.
 Zapsal: Jirous, 11.06.2006 23:33:41  Vidéjo najdete na :(odstraň mezery) 
http://ia301121.us .archive.org /0/items/ die_zwei_ muskeltiere/
PS: V cestě se prý občas něco ulomí (a vznikne madlo :o) a obtížnost se mění i několikrát do roka :o)
 Zapsal: Azbest, 15.06.2006 08:58:27  to sedí, já sem to měl asi za 8-, ale bylo tam větší předskalí:)
 Zapsal: ala, 15.06.2006 17:25:13  9+
  Podle komentářů u cesty snížena klasifikace.
 Zapsal: JirkaS, 10.09.2007 14:26:58  hele, 
12 napsali 10-.
6 napsali 9+/10-.
1 napsali 9+.  
neni jasne kolik je to, ale vice lidi dal 10- nez 9+/10- nebo 9+.
 Zapsal: andrew, 10.09.2007 15:55:39  ledva ze by ostatni byli jako Zeda, mysli si 9+ nebo 8a a nic nevyplnuji, takze jim tam zustane to 10-. Proste to nevedi , nebo to maj na haku..
 Zapsal: l., 10.09.2007 16:46:24  úplně, ale nejsem čech a umím to. Kdyš mysliš že je to 9+, pišeš 9+ na deníček.   
 Zapsal: andrew, 10.09.2007 17:56:31  Complete agreement, but  both of us, we are not representative.
May be you are able to do    since just not being  local:):( and furthermore , since being friend of admin J.S. you have to be able:)). Opposite example is Martin Zedek (not only), his comment suggested 9+ , however listing the sent attempts one cane see 10-. (and let you know, people which already realised similar discussions elsewhere they  have not rewrote "official" grade to the ones 
had sugested personaly among friends, tha´s funny fact)
 Zapsal: laco, 11.09.2007 11:30:38  I respect you laco about your english. I hope that I will be someday as good as you in written speech. A co se týče hodnocení tak za všim jsou peníze a kde ne tam jsou body :-p
 Zapsal: malej bejk, 11.09.2007 19:52:38  Souhlas s Lacem. Mám za to, že u cest v zahraničí by se z principu, při zápisu cesty na Lezci, mělo ctít místní (v tomto případě německé) ohodnocení. V případě, že se liší, použít to, které je dle našinců (Andrew, Michael W. atd. :) pravdě nejbližší. 
DZM:
Schwertner 2005: 10-
frankenjura.com 10-
climbing.de: 10-
Roker: ?
Fakt je, že na uvedeném netu se diskuse kloní k nižšímu hodnocení, jen dva svalotýři (Oelze, Queitsch), se brání.
Oficiálně je cesta stále za 10-. Pokud jde o naše oblasti, může být Lezec i autoritativní, ale v případě zahraničí by měl být dle mého názoru konzervativní.
Přelezci ať si píší do deníčku co uznají za vhodné:)
 Zapsal: ivoš, 11.09.2007 20:36:46  Souhlas s Ivošem, vůbec nechápu proč se lezec sere do klasifikace dané někým jiným na základě nepříklad i mého komentáře k cestě.
To samé platí k pískovcové klasifikaci v Labáku a na písku vůbec! jděte s těma francouzkejma prevodama do salátu. Xa je Xa a hotovo.
Mier or war, Jirous
 Zapsal: Jirous, 11.09.2007 23:15:20  Jirousi ty záškodníku, i na zakladě tvého komentáře jsem to měnil, tak to původně na Lezci mělo fungovat. Pište si mi na maila, telefonujte si dávám to zpět a neseru se do toho více. Mějte si klidně klasu třeba Ohne namen za devět, přestože už je to na Fr.com za 8+/9-.
 Zapsal: JirkaS, 12.09.2007 00:11:11  Zdary Jirko, však nebuď nazlobenej :) Ať si každej přece píše co si myslí, ale dělat z toho závěry a ladit podle toho klasifikaci je zbytečný.
Mrknu kdo to jak hodnotí a udělám si o cestě názor sám.
Petrohrad ať si Petr klidně podle lezce ladí, ale je to hlavně na něm.
Ohne namen neznám :)
 Zapsal: Jirous, 12.09.2007 09:20:43  Hele, Fr.com nemaš absolutní autorita na klasificace, a lezec taky.  Mame jen democratný systém kam mužem zapsat myšlenky z kterého cestí vylezlí. A nepišem na deniček, nefunguji.  Vice informace dělé jasnější.  Promiň na muj špatný česky.   
 Zapsal: Andrew, 12.09.2007 09:46:12  Cch, Jirousi, Jirousi, neni to sice dulezity ale nejni to zbytecny,  ne kazdej jako Jirous kazdyho zna a usudek si tezko pak udela. Apropo, punk je punk a co je Xa vubec nikdo netusi. 
P.S. to ivos local=cesky uzivatel lezce
P.S. to malej bejk, vubec nevim co sem to napsal, zkusil sem to anglicky, kdyz se Andrew snazi cesky
   dobrou noc
 Zapsal: laco, 12.09.2007 12:42:49  laco: Názor proti názoru,podle mě je to zbytečný... Jestli tu klasifikaci někdo chce ladit tak ať ji ladí na Fr.com ne? 
A pak, tady podle názorů stejně nic nepoladíš když se tu honěj body :)
 Zapsal: Jirous, 12.09.2007 13:52:34  Jj, body to je terno...Nicméně podle mě je to, že JirkaS shodil podle "převládajícího" názoru klasifikaci jedině dobře. Proto tu přeci je  daná možnost klasifikaci v deníčcích upravovat, aby se následně projevil názor většiny a číslo se tak stalo co nejobjektivnější. Jestli jsme místní nebo lokální či ci je jedno. Je to názor lidí co to přelezli a fungujou na lezec.cz. fj.com a ostatním je po tom buřt. Nicméně největší úskalí všeho jsou ty body...a žebříček...Zruš body (žebříček), zachráníš lezení!!!
 Zapsal: Smržák, 12.09.2007 16:44:52  V tomto případě je "místní" ohodnocení vyšší, ale může to být i opačně. Mé mínění uvedené výše je takové, že ohodnocení při zápisu zahraniční cesty do databáze by se mělo opírat o důvěryhodný místní (tj. v tomto případě německý) zdroj, lze to považovat za slušnost. Pokud žádné z ohodnocení  nevyhovuje (což je případ jistě výjimečný), lze vybrat to z nich, které se zdá nejblíže realitě, uvést do komentáře a diskutovat na fr.com nebo climbing.de. Vlastní názor je pak nejlépe vyjádřit po přelezu cesty zápisem upravené klasy do deníčku, tak, jak to zde už řada přelezců, včetně Rocca :) učinila. Zdar.
 Zapsal: ivoš, 12.09.2007 18:42:53  to Jirous: ale jo, zkresleny honenim bodu to tu asi bude, at tu zustane treba puvodni klasifikace  byt muze byt ujeta...to je taky info
 Zapsal: l., 13.09.2007 12:50:31  Zrušit deníček!!!(nadržuje vápnařům)
 Zapsal: elbrus, 02.10.2007 08:02:57  ja to dal do noveho pruvodce za 9+, coz taky odpovida...
 Zapsal: schwertner, 10.08.2010 22:49:48  pokud se to leze rovně bez těch madel kdesi vpravo v díře, tak se přikláním k 8a
 Zapsal: osman, 11.08.2010 14:17:48  Podle nového průvodce 9+ a to bez madel vpravo..
 Zapsal: zewl, 19.10.2013 13:09:05 
  
 Souhlasím se zpracováním osobních údajů. 
 |   | Přelezy
 
  Přidání cesty do deníčku
  |